Tuesday, November 4, 2008

::~hipokrit~::

apa tu hipokrit???ada bnyak kamus yg boleh jelaskan mksud hipokrit ni..tp dlm entry kali ni, aku nk jelaskan hipokrit tu berdasarkn apa yg aku rsa..so, mksud hipokrit kali ni adalah di bwah tajaan SUFYANA..ngeh2..

bg aku, hipokrit tu adlah bersikap baik kpada org yg kta xsuka..mksud bersikap baik ni bnyak..apa2 perbuatan yg baik..itulah bersikap baik..dr xtnjuk muka keji hggalah kluar ngan org yg kta xsuka..so, bnykla..ikut degree..hipokrit ni ikot degree jgk..kdg2, ada org yg thap hipokrit dia smpai melambung tggi, yg sggp kiss some asses itu yg maha hipokrit la..emm..xtaula kn mcm mna....tp ye..pape pun aku mgaku..kdg2 aku kena jd hipokrit..aku hrus..I HAVE TO BE HIPOCRITE.. bkan apa..nk berfungsi dlm dunia ni..mst kna hipokrit..tp thap hipokrit aku xde smpi melambng tggi mcm sesetgah org..kira thap hipokrit aku hnya membolehkan aku membuat kerja..bukanla smpi dikatakan angelic..haaaaaaa

bg aku, kalu aku xsuka, aku rela je kta tros trg.,.biar sume org jelas ngan apa yg aku rsa..klu aku syg, aku ckap aku syg..kalu aku sedih, aku ckap aku sedih..kalu aku gedixx, aku ckap aku gedix.kalu aku mrah, ini lg jelas,aku akn ckap je aku mrah..or xckap lgsg ngn org tu..sentapp okess...so, itula diri aku..

tp kengkadang ni ada org self-confessed kunun xckap blakang..kunun cool..kunun macho..padahal,blkang kta xtau apa dia ckap kn..tp tula kn dunia..pnuh dgn hipokrasi..skang ni, at the moment, aku berasa sentap ngan org..n i choose to ignore them..xsusah..jdkn dri aku invisible n butakan mta je..yg plg pntg, aku sentiasa tau, aku blh hdp je tnpa org2 tersebut..bukan susah pun..

xdela selama aku hdup kt sini, aku mkan pun dieorg tggung..xpenah okes..nk kta bt asgnmnt mnta idea dia..xjgk..so, basically, aku blh je hdp dgn selesa kalu xde org ini dlm hdp aku..so, klu aku xckap pun or xtgr pn org ni, basically xde apa yg akn terjadi..bnyak lg org yg blh aku tgr..

n for that org, jg2 la..sbb u won't know who ur true friends are until the day, you got the spot on you..msa tu, nnt bru ko tau sape kwan ko sbnrnya..tp basically, org tu pun dh pnah rsa bnda2 camni..so, xpyahla aku nk bg pergtan lg..die pun tau apa rsanya kalu org backstab kn..

i'm used to this backstabbing idea..so, basically, aku cpat je keluarkan force aku blik..n i believe, org yg bt slah akn tersa slah jgk akhrnya..so, biar lmbt ke cpat ke bnda tu..saat rsa slah tu akn smpi jgk..so, i'm fine with it..

utk kli ni, it's not even my fault..so, aku xrsa the urge aku nk mnta maaf or jd hipokrit ngn org tu.nk sondol2 muka aku kt buntut dia supya dia rsa gmbra bt aku xgmbra..so, basically, kli ni aku nk org tu tau aku mrah n sentap..biarla..xrugi pun..n utk kli ni, aku xnk jd hipokrit..bla aku mrah, i say it out loud aku mrah..

n most importantly, dear readers, i hate liars..n org tu ada tpu aku..so, i'm done with him..
n..to org itu jgk..watch ur back!!!

No comments: