Thursday, September 18, 2008

::saiko raya::



haih..tetiba rsa saiko n sentap bila aku dgr hotfm..haaaaaaaa...saiko..saiko dgr lgu rya..ishh..xleh jd ni..dh dua thun dh aku beraya kt sini..xbest.xbest..aaaaaaaaaaa...nk blik..tetiba rsa meluat dok sini..xbest..klu kt mlysia ni dh hrus g shopping dh skang..dh sibuk dh msa ni nk beli bju rya..tp skang, dh kt sini, ko nk beli bju rya apa???ha???pose pun rsa cam xpose je..xde semangat nk rya lgsung..aaaaaaa...nk blik..aku tau, skang ni, msti kt kedai2 bju dh bt sale..bju kurung, kebaya, kebarung, kerongsang, tudung,...pendek kta, apa je ko nk mst ada..kt sini xde apa lgsg..buhsannnnnnnnnnn....nk blik..teringat zaman2 giat shopping kt masjid india..eh ke apa nma tempat tu..xbrapa igt..tp ak igt stu bnda..msa g shopping tu dh letih..letih yg xlarat nk jln tu..ada la makhluk2 tuhan ni g berhent kt masjid..igtkan nk semayang..rupanya tergolek dlm masjid tido..hahhahahha..buduh betol...

n aku pun terigt berbuka pose bersama azrol..haaaaaaaaaa...rindu..aku igt lg..pg tu azrol ckap nk dtg jumpa aku n nk berbuka pose..tp pg tu jgkla aku kna sgt ngn tebuan..dh bengkak tgn..dan2 rsa nk demam..astu, dh azrol smpi, hrusla aku merengek2 sakit..padahal xde skit mna pun..hahhahah..gedixs..astu azrol bwa aku g klinik utk injection..dh skit pggung aku..dh parah n perih nk g kg.baru..haaaaa..tp gmbra..i love the moments..aaaaaaaaa...nk blik..nk blik!!!!

LAPAQ!!!!!!

No comments: