Tuesday, July 22, 2008

::FIRST DAY IN THE LAST SEM AT QUT::


huhu..bunyi cam skema2 je kn title for this entry???sbnarnya x ok..hehhe..ok..basically, for this sem, i only have classes for three days only and the most tiring day of all the three is Monday which is today..starting from 8.30am until 9pm i have to present myself at KG..huaaaaaaaaaaaaaaa..such a long and bored day to be in..mmgla bukan blaja straight..tp hrus ingat..sejak2 umah kt West End ni, it doesn't make sense if i want to go back home n take some rest. ..dh elok rest tuh, tau la apa jdnya..hrusla x pg dh klas after tu..tidolaaaaaaaaaa..hehhehe..so, fat and i pun ikutla cikjan n cikida ni kunun nk blik unilos..tp apa..dh elok mkan kt Myer je n u know what..dl msa yg xseberapa itu..lnyap jgak 30 dol untuk shopping accessories kt DIVA..saiko aku..makan nk budget je..amik yg plg kecik..dh tu ada special offer lak tu..hruslah yg palng murah...tp bila bab shopping ni kan..dia lupa diri sikit..kuar je duit tu..xingat nk smpan2 dh..xingat nk beli yg plg mrah..eeeeeeeee....tensen..kalu ada income ok jgk..ni xde..outcome jes.......hahhahaha...


pstu....dh elok shopping, sume pun start la prasan diva gituewwwwwwwwwwww...dgn accessories yg dibeli td..sorg pun xnk kalah dlam melaram..kecuali cikjan..cikjan baik arini...yg lain sume nk jd diva gitewww...termasukla aku..hahahha..punya sibuk melaram kt unilos itu, aku ni smpai terlupa klas start kul 2..bila aku tgk jam kul 1.23pm, aku pun cam heran la bdak2 ni siap awlnya..xnk rehat dlu ke..aku pun ckap.."wey, sbb apa hampa dok siap2 ni..awl lg..bru 1.23.klas kn start kul 3"...aihhhhhhhhhhhhh...nmpak sgt xready nk ke klas..kelas start kul 2 okes..aku je yg pham klas start kul 3..hahhaha..ignorant..or should we call it BUGILOST..hahhah...new invented term tu..hrus guna selepas ini..hahhaha..dh tu apa lg..lmbt la kteorg ni..dh smpi blok itu, nk cri kelas plak..ya Allah..klas nye xtau nk naik ikut mna..cri tangga xjmpa2..guna emergency stairs la..apa la..last skali jmpa jgk..tp of cos la dh lwat..aihh..fail to impress sudaaaaaaaaaaaaaa...

blaja cam besala lepas tu.not paying attntion is a must..malas aku..........eeeeeeeee...pstu..abis klas..tp kelas itu jela..ada lg kelas kul 6..pnat la............so dgn sejuknya aku ngan fat pun g library..bknla g bca buku or cri resources..g cri tempat berlindung untuk si anak gajah makan..bkanla aku anak gajah itu..fatla.....melantak pizza ok..2 slices..hehehhe...aku as usual la..sembangla..apa lgi nk bt kan...hahhaha..


pstu kul 6 start la klas yg buhsan itu...humm..apa pun xmsuk dlam otak ak ni..blurr je..mta aku pun dh bg sign2 yg dia xblh bkak dh..dh xthan dh..aihhhhhh..tp x jgk msa tu berlalu dgn cepat..tensen tensen..dhla plak..ada makhluk tuhan yg keji di situ(mirmo)..ntahla apa yg dia bt..keji okes..nant aku akn crita kekejian nya ituew...tggu..bnyak sgt ar bnda yg nk cite..xtau nk start dr mna..yg penting KEJI..hhahahahaha


inilah makhluk tuhan yg keji itu..



n skang dh ada kt bilikla..pnat ok..ngantuk sgat..tp memandangkan..cik norton srh aku hupdate slalu..hrusla aku hupdate..untuk tdak mghmpakan hrapan cik norton yg jauh nun di sana..k la..dh ngantuk sgt ni..nk smbg bca MR.MAYBE plak..bye..gdnite...mmmuuuaaacckkkssssss

No comments: