Tuesday, July 29, 2008

::HARI YANG B**I::

emm..aku bgun seperti biasa..emm not really..arini, ada semangat bru nk mulakan ari dgn bnda2 yg baik..so aku bgun awl la..bgn solat subuh..sebelum ni ya Allah..liat betul nk bgun..rsa nya kalu pecah handphone tu berbunyi alarm clock pun blum tentu aku boleh bgun..cam org kta xde motivasi gitewwwwwwww...so hrusla xbgun..Ya Allah..ampunilah aku YA Allah..=)..humm..so pendek cite, aku bgunla..berkobar2 nk bt baik arini..arini xnk dh mngata2 org..xnk dh umpat keji pn. pantt..bnyakla azam bru ak..humm..tp itu sume azam okessssssss...xde stu yg berkesan pun..

ok, ak start g klas cam besa..tp awal la kali ni..as usual..petanda pertama yg menunjukkan ari aku bakal menjadi hampeh ialah bila aku smpai kelas n dgr org tnya psal task yg Jo bg..ok,org2 rumah kt West End ni bnyak plak idealogies nye psal task ini..bnyak org mempunyai pndgan berbeza trhdap task ini termasukla aku..aku ingat Jo minta bt 1 PAGE pndgan kta terhadap ideas presented in that particular reading..Fat plak, as usual, ignorant cam aku jgk, ingat Jo srh bt SUMMARY n the last one school of Aim..Aim plak ckap Jo srh bt ONE PARA REASONS why we should buy that journal..so, kt sini, nmpak sgtla dlam stu kelas itu ada yg belajar n ada yg x..memula, aku yakinla, aku yg belajar sbbnya, kunun, last week ak tumpu perhatian giteww.......hahhahaha..yakin diri adalah harus..hahhaha..sehinggalah aku smpai kelas n org pun ckap psal task ni..so bila dgr bebaik, ternyata AIM YG BETUL!!!!.hahhahaha..tnpa membuang msa, hrusla aku malu..giat okes..bt one page..padahal dia nk 1 para je..oo God..lg stu, aku kn suka bergaduh skit ngan Aim, hruslah aku malu trhadap kekalahan ini..n Aim tnpa membuang msa berkata "KAN AKU DH HABAQ, HAMPA XMAU PERCAYA"..so, terkalah la aku disitu....

n kekalahan itu xberakhir disitu..arini, cam biasa, aku pkai la bju bunga2 kecik aku..dgn BELT okes...aku beli belt itu dr MElbourne..so, cam rsa kalu xpkai rugila..bukan senang kan..humm..tp apabila si Hidayah ni buka mulut psal babi, aku pun dh gabra..emm xkot..belt aku okesss je..tp dgn pntasnya dayah nk bgi cnth n trus tgk belt aku...n from her face, ak dh tau belt itu babi........sentap aku..tp dgn rsa tidak boleh trimanya, aku pun ckap.."emm..xpela beh, dh pkai, pkai dh..biaq jela..lgpun kalu ak bukak, nmpak cam org mengandung plak"..ye aku tau, itu tdak bgus..itu jahil namanya..tp mcm mna????emm..terpksa la aku mnjadi gembala babi itu (term ini dtgnya dri FAT)...seari okes, pinggang aku berbalut dgn babi..hahhaha..tp at this point of time, ak dh samak dh la...

n seperti biasa, klas2 yg aku g sume pun terasa buhsan..tmbh2 lg, klas media..xthan okes..mta aku mmg brat time tu..aku pun xpsti, syaitan tu dh obese yg thap apa..mmg nk buka mta tu memerlukan stu tenaga yg kuat..ngantukkkkkkkkkkk...putus asa aku..n seperti biasa..adalah manusia keji..mirmo, mambo n stu lgi apa ek???mamu ke??mulu???eh..apa ntah yg pasti keli a.k.a JOBM la.....memula dh pggl aku gembala babi n dh2 tu ada plak yg keji ckap aku kentut dlam kelas..ya Allah..sumpah, aku xkentut okes..kalu x dh lma terberak ni..xde msanya nk tulis2 blog ini.tp yg pasti org yg ckap itu KEJI..hahahhaha...

pstu, adegan semasa di dalam bas...bas itu lambat dn harusla aku n rkan2 lain kena berdiri..so, ksut gedixs ini tdak plak mencengkam lantai bas itu n terhoyong-hayangla aku di situ..n hapir nk jtuh..tp papepun, maintain..xjtuh..cuma cam rumput je..bas belok, aku pun belok la..tp over belok..hahahhaha..papepun slmat smpai umah...

mmm..apa lg ek???xde dh kot..tu jela kot..rsa seperti single plak skang ni.hahhahaha..saiko..sya saiko..sy tau sya saiko..gdnite..

muackkssssssss!!!!

No comments: