Friday, July 25, 2008

samb::melbourne yg best n at the same time saiko::



huahuahau...ingat x lg entry yg lepas when i told u story about the beginning of my saiko holidei???ni sambungan nye okesss..i sambung okes!!!!! humm..so bermula la perjalanan aku ke colangatta airport..kemain susah nk reach this airport tp berkat kegigihan aku n fat yg telah pun membuat research a week before my departure date, hrusla tiba di airport itueww dgn selamat..humm..spanjang perjalanan naik train n bas nk ke airport tuh..xde bnda sgt la nk crita..korg pun mst dh tau by now yg kalu aku letih, aku msti tido..n kalu tido dlam keadaan letih..hrusla mulutku terbuka.........hahahhaha.hodoh..aku tau hodoh..tp nk bt mcm mna..bkn i yg nk okesssssss......hehhehe..humm..psal boots babi aku itueww,,,aku n ida amik keptusan nk samak kt robina station..hrusla di pagi yg sejuk itu aku n ida terbongkok2 menggali tanah..hahahhaha..pstu masuk toilet n menjadi ala2 kaki mandrem gitewwwwwww..mana x nya..kalu korg xtau psal hal samak2 ni, apa pndgan korg kalu korg nmpak ada two suspicious looking girls tgh menggosok2 tgn di dlam sink dgn menggunakan tanah..bukanla pasir or tanah yg cntik wrnanya..tetapi tanah yg kotor tu..yg kotorlaaaaaaa...apa pndgan nya kalu tidak kaki mandrem?????haaaaaaaaaaaaa..jwab2...



xpela..kira abis kt situ la cite aku di brisbane..so, dh lpas sume check counters ak pun naik la flight..nk g melbourne..flight aku 2 jam je..tp dlm msa 2 jam itu pun aku smpt lg beradu..hahhaha..kaki tido betul la..tp nk bt camne..i letih..hahhaha...smpi je melbourne airport..dh terasa sejuk..sejuk sgat..xthan aku..tp demi gaya, hrus kugagahi jgk..nk bt camne kn..xknla nk sembunyi dlm kpal terbang tu spi pnas..hrus smpi summer aku kt dlam tu..so kluar la..n tetiba bila kluar je dr pintu peswat itu, aku trsa seperti org kya..yela..slalunya ada jln yg menghubungkan psawat ngan bgunan..tp bila naik tiger airways ni kuar je pswat trus kt luar..i mean bkan bgunan..luar tu..yg mcm landasan tu..hrusla aku feeling diva..dgn angin nye..hahhaha..trasa sperti naik pswat peribadi..biarpun rmai org.hahhahaha..xpela..aku pun cont journey aku g amik beg sgala n berpandukan msg yg fat tlah anta b4 this,dieorg akn smpai kt international airport (ak kt domestic jela..private jet x g smpi international.hahhahahah)...so aku pun sibuk la nk cri int. airport plak..elok dh jmpa..bolehla aku berehat2..tetapi..msg yg fat bg selpas itu sgt menyakitkan jiwa n raga aku..flight diorg delay okesssss...............haaaaaaaaaaaaaa..xlarat la nk tggu...memula delay 2 jam..pstu cam aku rsa tmbah 2 jam delay lg..so kesudahannya, aku ni 4 jam berumah di int. melbourne airport.sedey okes........dh mcm penunggu dh aku kt situ..xlarat..nk mkan pun xlalu bila dok sengsorg ni..buhsan..aku ni dh mcm pompuan meroyan..rmbut ni xtaula dh ruapa apa dh msa tu..4 jam ok..aku yg memula "diva" td pun dh bertukar menjadi syr bayam dh..penattttttttttttt.......xlarat.............



humm..tp nsib baikla selpas 2 jam lebey aku tggu, asyi, am n niza dh smpi..so xdela aku tercongek sorg2 kt airport tu..penat la..tp better la skit bla ada org nk ckap kn..n di kesempatan itu, ada la jgk aku manfaatkan msa itu utk bergedixs bersma camera bru asyi..so ok la..not so bad la..tp aku ttap dh jd bayam..xde apa yg boleh ubah aku menjadi diva kmbali..period.

hum..dh lpas tggu 4 jam itu, smpila jgk fat n rakan2..hahhaa..spe lg kalu bukan mirmo, sutun n keli..so kiteorg pun bersedia la nk g tmpat penginapan pulak..FYI, msa kt melbourne ni accom. kteorg adalah COFFEE PALACE..class kn nama..tp hrus ingat...ada apa dgan nama..hahhahahhaha..cont. later okies..ak nk g tgk princess diaries plak..bubbye..



hapdet later okes!!!

No comments: