Saturday, October 4, 2008

::~salam lebaran from Brisbane,Australia~::


hye all!!!it's been a long time since i last wrote in this blog..bukannye apa..busy sesangat..xde msa nk tulis2 blog..kranya option yg i ada tulis blog or buat kuih raya..so, hrusla buat kuih raya yg i pilih..i semangat sket buat kuih2 raya ni..walaupun i xtau bt bnyak pun..sekadar cornflakes beradu je..hahhahahahha..bengong...tp cam betul la..aku sibuk sbab buat kuih tu la..naik bengkak tangan ni bt cornflake tu..hahhaha..

smbil2 buat kuih, smbil2 saiko..saiko nk balik..memanjang mulut aku nk blik..nk blik umah..nk blik umah..nk balik umah.naik tuli sume org yg dgr rintihan tu..tp pape pn..smpi nk dekat seminggu raya pun still xblik2 jgk..yela..kalu ikut ati n balik, aku mmg xdtg sini dh..anta assigmnt online jela..xmampu nk beli return ticket..hahhahaaha..

nway, anther reason xnk blik adlah sbb dh last tyme dh rya kt negara omputih ni..xtau bila lgi aku akn ada kesempatan nk beraya kt luar ngra..kalu ada rezeki cpatla..kalu x, lmbt skit la..tp pape pun, aku xnk la miss the last moment beraya kt brisbane ni..sedey okes nk kna blik dh..tp ada jgk sbhgian diri aku yg dh tergedix2 nk blik..dh start pgkah2 kalendar dh..huahuahua..now, less than 2 months dh..td akran ckap, "ampa sedar x klu org tnya, bla nk blik?kta dh blh jwab, next month dh blik?"huhu..kejap je kn msa ni..tp pape pn can't wait to breath the air in Malaysia..huahuahua

so,d kesempatan ini, ak nk mnta maaf la kalu terksar bhasa dlm blog ni or kt luar..kdg2 mmg xsdr..laser je mulut aku..bukan apa..dh nature aku begitu..so sorryla ek..xmksdkn pun..

buhbye..selamat hari raya..

No comments: