Sunday, October 19, 2008

::~suddenly ak xtau ckap omputih~::

haih..itu je yg mampu aku kta..nk kta apa lg..xreti omputih kn..prsan x previous entries aku?ada je slah BI..mals la ku..kdg2 bila menulis otak aku hantar mklumat ke tgn aku utk menaip bnda2 yg sedap di mulut aku ni aje..xde kira slah eja ke grammar slah ke..apa ke..yg penting, bila mulut aku bca, ayt tu dh ok..dh sedap..hahhaha..bongek..

stu lg tnda kepupusan bhasa omputih dlam diri aku adlah bila nk kna ckap ngn omputih..seboleh2nya aku ckap bnda2 basic je.hi.thank you. you too.xpun, kalu dh mlas than dewa-dewi, aku guna bhsa isyarat je..contoh kalu dia tnya arah, aku tunjuk je ngn tgn aku..klu lg mlas, bla dia tnya pape, aku geleng je kpala aku..pstu mta buka bulat2 skit..biar dia tau aku ni xtau omputih..hahhahaha..mlas..tp itu la aku..lg nk blik lg kronik thap mlas aku ni..camne ni?camne nk jd cikgu BI ni?cam xboleh je..

kalu tnya aku apa aku nk jd sekang ni?mstila aku jwab yg glamor2 je..contoh, kunun, nk msuk malaysian most beaituful..hahhaha..logik kah..tp aim aku ca simple je..biar pun xmng, org cam knal aku la..pstu cam ada org2 kya mnat kt aku..n dia propose aku n we live happily together..oppsss..omputih alert!!!!..tp itula..angan2 bodo ktakan..xpun, klu aku xmng pun, kot2 le boleh jd pngacara pape ke..kalu pebgacara tv, korg nk tau apa aku suka?pengacara mkan2 n pengacara yg g mkan angin..sgat hebat..smbil mkn n bercuti smbil bekerja..di samping itu, sentiasa kelihatan cantik..oooo GOD...itu hanyala mimpi..

tp aku rsa aku boleh kot jd baker..hahhaha..stu lg angan2 n cta2 aku..aku nk buka kedai kek..walaupun skang ni, aku xtau bt stu kek pun..tp cam aku slalu ckap, aku akn g bljar kt Batang Kali nnt..ak akn g sekolh msakan..hahhahhha..kta tggu sal bnda tu k..tp yg pntg, aku xmo ckap omputih..tp aku nk jd kaya..logikkah???

xpela..tu je nk tulis pun..c ya!!! =)

No comments: