Friday, August 29, 2008

::keji kah aku?:::


guys....
keji kah aku kalu aku kta org yg duduk tepi aku dlm comp lab ni busuk????seyesly busuk..aku xtau nk bt muka mcm mna dh..hdung aku plak..cam dh penyek2..jp kembang2..nk than dri aku ni dri bau org yg busuk ni..aku tau itu sgt keji..tp aku mmg than..memula aku nk stay lma lg kt lab ni..tp bau bsuk ni bt aku ada second thought je..bau tu bau ke****..eeee.geli..start la aku..segala ttg org tu pun aku rsa ktor..aku rsa busuk..tp mmg pun..dia dtg je..hdg aku dh kembang kempis sense busuk..abis perfume aku..dh tak bau..slap2 ngan aku sekali bau cam ke****..ish....sentappppp!!!!!

emm..msa aku tulis entry ni..org yg busuk tu g mna ntah..lega skit aku rsa hdg aku..tp aku cam dh nmpak dia dtg blik...eeeeeee.meluattttttttttttttt
btw, mexico ada kt blakang aku ni..kt lab jgk..huahuahauahau..
aku cam rsa nk tukar computer lak..eeeeeeeeeeee


emmm.ni entry yg diedit sket..msa aku tulis ni..jumlah org busuk dh bertambah..dr 2 sekrang ni mcm sekampung ada kt sini..eeeeeeeeeeeee..busuk...menyampahhhhh

No comments: