Sunday, August 17, 2008

::puteri terjun::

hve u ever heard of this term???xpernah??jarang sekali??heheheh..fat is the one who invented this term few days ago..humm..n that term describes myself..hahhahaha..puteri???apakah itu??humm, bru2 ni, ak dh jd puteri..humm PUTERI GUNUNG LEDANG lg..hahhahaha..mcm mna boley jd mcm ni??humm..

ari selasa aritu, ida ada la dtg umah..mkn2, sembang, n ngumpat2 sket..n msa tgh sembang2 tu, terkeluar la ttg performance dieorg kt ekka ni..n sal tgh png psal performance tu sbbnya dancers xckopppp..so, tetiba, ada la plak otak aku ni idea yg boleyla diterima pkai..nk kta bernas xla..tp ianya praktikal la kot..kot..hehehheheh..sbb kn trian asmaradana itu xcukup tggl jg ngn zatil je..so jg kna jd puteri n zatil jd dayang la..tp mstila xcntik kn..sbbnya dia bkn odd number..lgpun nmpak skit sgt plak..nmpak mcm puteri tu xde kwan plak..n nk djdkan cerita, bla dh skit, zatil ni xnk menari..so, xknla nk biar jg menari sorg2..kesian dia,.so, cdgan aku ialah: amik je mna2 org utk jd puteri..tp puteri itu xmenari..sbb dgn short notice nye mcm mna nk blajar menari kn..and jeng jeng jeng..dgn tiba2, tnpa akus edari, aku pun jdla puteri terjun itu..mcm konon ada pakej lengkap la..xpndai menari, kayu, n available..tp kurang skit la..puteri itu HODOH...hahahhaha..aku la tu..yela..

n thun ni, bdk2 mysia kna bt performance 2 kali..iaitu pda ari rabu n sabtu..ok, ari rabu tu, as usual, aku mmg akn gelak atas stage..aku pun xtau penyakit apa..tp HRUS gelak..mcm syndrom la plak bila pk blik..kalu xde ats pentas, xde plak nk gelak..oppsss dia ni bkn syndrom ats pentas, tp depan org..humm, performance, presentation..pape je la yg terlbat ngan org...AKU HRUS GELAK...humm, teringat one time tu, kna choral speaking dpan chrt, as usual, aku yg malas ni hrusla xde part yg best2 pun, skdr menyumbang sore je la..tp itu pun aku xbleh bt..bla g depan je, aku trus xigt bnda2 yg aku dh hafal tu..n last resort, aku buka je mulut aku..buka tutup.buka tutup..n dh..dh abis..hahahha.bodoh bukan..cacat sebenarnya..tp xpela..at least aku mnyumbang jumlah org..hahahhaha..

n berbalik kpada performance kt ekka ni, for the secnd time, ari sbtu, aku dh xgelak dh..sbbnya aku dh vow, xnk gelak lg..bila gelak, it makes me looks even more hideous than before..so, dh berjanjila dlam dri xnk gelak lg..tp tggu..aku xgelak, tp aku bt bnda bodaoh lain..humm..aku as usual xtau bila nk msuk..bla jg ngn zatil kta nk msuk, msa tu la aku bru tau kna msuk..kalu dieorg xde, hrusla xtau n xmsuk..so, disbbkn keadaan aku yg ebngong itu, aku pun tergopoh2 la nk msuk..abis sume kain org aku pijak..memula diri sendri.n then zatil..astu aku rsa cam jg pun kna gak..n pjak lg kain dri sendri..ishla.............bnda pijak2 ni xselamat..kalu la xbernsib baik..dh trjtuh dh jg ngan zatil semlam..x ke malu kalu jd cam tu.eeeeeeeeeee..sufyana, ko mmg dh kna sumpahan xboleh berada di depan org..ye, sya tau..mmg sya akn jd cacat bila ada depan org..tp nape??????!!!!..

humm, kesimpulannya, msa 2 events tu, aku mmg cacat..aku mmg maluuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!tp xpela..bukan ada org tau pun..i xkesah..!!!!


hehhehe..bye2..muacksssssssssss..

i love
i love
i like
i miss

=P

2 comments:

Miss Jannah said...

puteri ttp cntik n maintain
:P

nursufyana ulfa said...

hahhaha..dengorkan jan..dh mcm hantu tepong dh..